מרגישים שהעסק זקוק לזריקת אנרגיה? מעוניינים להרחיב את קהל הלקוחות שלכם? לשווק את השירותים או המוצרים לקהל יעד חדש? שרויים בתחושה שהפוטנציאל של בית העסק אינו מנוצל כהלכה? מעוניינים להגדיל את הרווחים? ייעוץ שיווקי ובניית תוכנית שיווקית על ידי המקצוענים בתחום מהווים את הפתרון שיכול להפוך את הפוטנציאל והרצון לכדי מציאות קיימת.
המומחים מבית חברת TR SOLUTIONS, הנחשבת לאחת מהחברות המובילות בתחום ברשימת החברות הייעוץ עסקי והשיווקי, מסבירים ששיווק בית עסק אינו משימה פשוטה, והוא דורש תכנון מדוקדק שמכוון אל יעדים, ולעתים גם המקצוענים ביותר עשויים לתהות מהיכן מתחילים, קל וחומר כשהדבר נוגע לעסקים קטנים ובינוניים, שעבורם יכול הייעוץ השיווקי להיות ההבדל שבין דשדוש במקום בסביבה של מתחרים גדולים, לבין הפיכה למתחרה ראוי.
בניית תוכנית שיווקית התפורה בדיוק למידותיו ותרבותו הארגונית של בית העסק
מבית TR SOLUTIONS המספקת ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים, מציינים ששיווק מפה לאוזן ושימוש בשיטות המסורתיות של פליירים, מגנטים, פרסום בעיתונות הכתובה ו\או בערוצי השיווק השונים עבדו בעבר מצוין, אולם במרוצת השנים התפתח התחום אל עבר פלטפורמות חדשות ומאתגרות.
ההתפתחות הטכנולוגית המואצת מחייבת את העוסקים בתחום להיות עם יד על הדופק ולעשות שימוש במגוון הכלים המעשיים והיצירתיים שקיימים כיום לבניית תכנית שיווקית התפורה בדיוק למידותיו של בית העסק ומאפשרת לו ליצור יתרון על פני המתחרים בענף.
בניית תכנית שיווקית כוללת בתוכה מספר רב של אלמנטים שבהם יש להתחשב, כשבשלבים הראשונים נדרשת הגדרת חזונו העסקי של בית העסק, ולפיו להתוות ולכוון את הדרכים והאסטרטגיה שבהן נכון לעשות שימוש כדי לממש את החזון.
בניית תכנית שיווקית – ההבדל בין הצלחה לכשלון
אולי תופתעו לדעת, אבל לעיתים קרובות בניית תכנית עסקית היא כל ההבדל בין הצלחה לכשלון, בעיקר כאשר מדובר בעסקים קטנים ובינוניים כי היא מכניסה אותם ל"ליגה של הגדולים". במילים אחרות – אם אתם רוצים ליצור יתרון על פני המתחרים שלכם אתם חייבים לעצמכם תכנית שיווקית.
עם זאת, כדי לבנות תכנית שיווקית שתעשה את העבודה תרתי משמע יש לפנות למומחים בתחום. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שרק הם יודעים לקחת בחשבון את כל האלמנטים העסקיים השונים, למשל זהוי של איומים/הזדמנויות עסקיות, ניתוח דוחות פיננסיים, ניתוח מגמות כלכליות, תצפיות אחרי פעולתן של קבוצות מיקוד ועוד.
כשמוסיפים לכך את העובדה שבנייה של תכנית שיווקית חייבת להיות מותאמת לכל עסק, כלומר לצרכים שלו, לתרבות הארגונית שלו, למאפיינים הייחודיים שלו מבחינת קהל יעד ועוד מתקבלת תוצאה אחת – משימה קשה שחייבת להיעשות ע"י מומחים לבנייה של תכניות שיווקיות. ובמילים אחרות – אל תנסו את זה לבד בבית...
ניתוח דוחות פיננסים ומעקב אחר ארגוניים מתחרים
בניית תכנית שיווקית כוללת בתוכה, בין היתר, זיהוי של איומים והזדמנויות עסקיות בשווקים הרלוונטיים, כמו לדוגמה מעקב אחר מתחרים מתוך שאיפה להקדימם באיתור האפשרויות לשדרוג המוצר או השירות ללקוח, שימוש בטכנולוגיות מדיה אפקטיביות, מיתוג נכון ויעיל של העסק במטרה לבדל אותו משאר המתחרים בענף, פנייה לערוצי שיווק עדכניים וחדשניים וכן הלאה.
התכנית השיווקית דורשת ניתוח דוחות פיננסים ומעקב אחר ארגוניים מתחרים, ניתוח מגמות כלכליות וחברתיות בענף, סקרי צרכנים איכותניים וכמותניים, תצפיות אחר קבוצות מיקוד וכדומה. מבית TR SOLUTIONS מסכמים שייעוץ השיווקי נועד להעניק כלים אפקטיביים המותאמים אישית למידותיו, צרכיו, תרבותו הארגונית ומאפייניו הייחודיים של בית העסק, וללוותו בתחומים שבהם השיפור הנו קריטי להשגת היעדים.
אז איך עושים את זה בהצלחה?
אולי תופתעו שוב, אבל כדי להגיע למומחים בתחום בניית תכניות שיווקית עליכם לעשות דבר פשוט – ליצור קשר עם חברת TR SOLUTIONS לייעוץ עסקי שמבינה אנשי עסקים באמת. החברה יודעת שאתם כבעלי עסק צריכים תוצאות כמה שיותר מהר, לכן הם עושים הכל כדי שתיהנו מהתכניות השיווקיות של מחר כבר אתמול.
ואם זה נשמע לכם כמו מדע בדיוני צרו קשר עם החברה ולהיווכח בטעותכם. לרשותכם מספר אמצעים ליצירת קשר לצורך בניית תכנית שיווקית ואתם צריכים רק לבחור : אם לחייג לטלפון 1700-700-890, לשלוח אימייל לכתובת info@trsolutions.co.il, להשאיר הודעה באתר או ליצור קשר באמצעות פייסבוק ולינקדאין. פגישת הייעוץ הראשונה היא חינם וללא כל התחייבות אז למה אתם מחכים?