שיווק ומכירות בשוק האמריקאי - טי.אר. סולושיין בשיתוף פעולה ייחודי עם גוף אמריקאי מוביל מסייעים לחברות בחדירה וכניסה לשוק האמריקאי ו/או בהגדלת היקף המכירות ונפח הפעילות העסקית.
באמצעות מערכת קשרים עסקיים בארה"ב מול גופי מסחר גדולים, תעשייה, קמעונאות, גופי שירותים, אנרגיה, תקשורת ועוד אנו מסייעים בכניסה מוצלחת לשוק באמצעות מערכות הפצה, שיווק, פרסום ומכירות לקהלי היעד אליהם אתם מכוונים.
פיתוח עסקי לעסקים
מהו פיתוח עסקי? מונח רחב מאוד המכיל בתוכו מגוון רחב של אמצעים ודרכים לקידום פעילותו העסקית של הארגון. במרבית העסקים הקטנים והבינוניים הפיתוח העסקי מובל ומנוהל לרוב ע"י אנשי השיווק למרות שחשוב מאוד לציין כי קיים שוני מהותי בין שיווק לפיתוח עסקי.
בעוד הפיתוח העסקי עוסק ברמה האסטרטגית של העסק לדוגמא הכנסה של שיורת חדש, פנייה לשווקים חדשים השיווק עוסק בקידום המסר השיווקי, הניראות השיווקית, קידום המוצרים והשירותים בערוצי הפרסום השונים ועוד. כמובן שקיימת הלימה ברורה בין תחומים אלו אך חשוב לציין השוני ביניהם.
שלוש מטרות עיקריות לתהליך פיתוח עסקי:
- גיוס לקוחות חדשים נוספים לארגון.
- התרחבות עסקית וחדירה לשווקים חדשים.
- מיקסום כלל משאבי העסק לטובת הצלחתו העסקית וצמיחתו.
בפועל הלכה למעשה פיתוח עסקי מיושם באופנים שונים המשתנים מעסק לעסק לפי מטרותיו העסקיות ומשאביו השונים. בין הכלים המרכזיים בתהליכי מימוש תוכנית לפיתוח עסקי נמצא את הכלים הבאים:
- איסוף מידע ומחקרי שוק.
- פיתוח מוצרים/שירותים חדשים.
- כניסה לתחומי פעילות חדשים.
- יצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים רלוונטים לתחום פעילות העסק.
- בחינת המתחרים.
- רכישה ומיזוגים.
- כלי וכיווני שיווק חדשים.
רוצים לגדול ולהתרחב עסקית? צריכים ייעוץ כיצד לעשות זאת? אנו הכתובת עבורכם